Microsoft word ໃສ່ເສັ້ນຂອບຫນ້າເອກະສານ (Page Borders)

Microsoft word
ໃສ່ເສັ້ນຂອບຫນ້າເອກະສານ (Page Borders)


Page Borders (ເສັ້ນຂອບຂອງຫນ້າເອກະສານ) ຄືການໃສ່ຂອບຫນ້າເອກະສານ ອາດຈະໃຊ້ກັບເອກະສານທີ່ຕ້ອງອ້ອມດ້ວຍຂອບ ເຊັ່ນ: ປົກລາຍງານ, ປ້າຍປະກາດ ເປັນຕົ້ນ ຈະເຮັດໃຫ້ເອກະສານນັ້ນມີຂອບເຂດທີ່ຊັດເຈນ ຈະໃສ່ໄດ້ 2 ແບບຄື: ເສັ້ນຂອບແບບທຳມະດາທົ່ວໄປ ແລະເສັ້ນຂອບແບບຮູບພາບ (Art) ໃຫ້ຄລິກເລືອກປຸ່ມ Page Borders ໃນແຖບ Design ແລ້ວເຮັດໄດ້ດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້: